Üzleti stratégia, Vállalati stratégia és tervezés

Stratégia és végrehajtás

ŐK MÁR DOLGOZTAK VELÜNK

A mindennapi üzletmenet nem egyenlő a stratégia végrehajtásával

Az onTarget Stratégiai Piramis módszertana a vállalati stratégia sikeres megalkotását és annak végrehajtását mozdítja elő. Összhangba hozza a kívánt célokat azzal, hogy ezeket milyen eszközökkel, tevékenységekkel éri majd el a szervezet.

Ügyfeleink újra és újra megerősítik: stratégiai módszertanunk működik és megteremti a kollégák elköteleződését!

  • VÉGREHAJTÁS
  • MÉRHETŐ CÉLOK
  • JÖVŐKÉP (3-5 ÉVES)
  • KÜLDETÉS ÉS ALAPÉRTÉKEK

Miért vagyunk ebben ennyire biztosak?

Mire alapozzuk, hogy a stratégiai programunk eredményre vezet?

20+ év vezetői

TAPASZTALAT

A módszertan iránti lelkesedésünk a saját pozitív tapasztalatainkból ered. Mi magunk is a gyakorlatban éltük át, mit jelent a dinamikus növekedés biztosítása, a hatékonyság növelése, vagy az embereink motiváltságának biztosítása.

Kipróbált

MÓDSZEREK

Az onTarget módszertana több tucat esetben bizonyított már. Eredményre vezetett több tízezer fős nemzetközi vállalatnál, háromszázötven fős IT-s cégnél, százötven alkalmazottat foglalkoztató gyárban vagy éppen tizenöt gyógypedagógusból álló csapat esetében.

Az Ön

IGÉNYEIRE SZABVA

Vállalkozása különbözik másokétól. Fontos is, hogy más legyen: sikeresebb, megszerezve a legjobb ügyfeleket, megtartva a legjobb alkalmazottakat! Ezt támogatva legjobb módszereinket is személyre szabjuk, hogy azok az ÖN egyedi helyzetére adják a legjobb megoldást.

Együttműködésre épülő

WORKSHOPOK

Közös stratégiai workshopjaink során ÖNNEL EGYÜTT és nem csak ÖNNEK dolgozunk. Szeretnénk, ha módszertanunkat elsajátítaná, ha az eredmények az Ön eredményei lennének, és az elkövetkező években önállóan is alkalmazhatná ezeket vállalkozásában.

Jól megtervezett

BEAVATKOZÁS

Úgy gondoljuk, hogy a valódi üzleti hatás egy következetesen végrehajtott munka eredménye, nem pedig egy szimpla, egyszeri beavatkozás. Tőlünk nemcsak egy workshopot, hanem egy hosszú távon is működő programot kap.

Látható

EREDMÉNYEK

Látható eredményeket szeretnénk: a tulajdonosok és az alkalmazottak is ezt akarják. Tehát – Önnel együtt – láthatóvá, mérhetővé tesszük.

Gyakran Ismételt Kérdések a vállalati stratégiáról

  • A napi ügymenetet folytatva nem jönnek áttörést jelentő eredmények. Mit tehetek?

    Tervei nem azért nem hoznak eredményeket, mert rosszak. Többnyire azért nem teljesülnek, mert a vezetőket a mindennapi üzleti tevékenység foglalja le. Az operatív üzletvezetés azonban különbözik a stratégia megvalósításától. Segítünk megtapasztalni és létrehozni a kettő közti különbséget!

  • Hogyan érthetné meg a csapatom a stratégiát?

    Módszertanunk egy fontos eleme, hogy a csapatát is bevonjuk a stratégia készítési és lebontási folyamatba. Ezzel nem csak a stratégia pontosabb megértését biztosítjuk, hanem azonnali elkötelezettséget is teremtünk.

  • A stratégia mindenkinek mást jelent. Hogyan tehetném egyértelművé?

    Egyetértünk Önnel: gyakran félreértések övezik, hogy mi is az a „stratégia”, sokszor még tapasztalt vezetők is máshogy gondolkodnak erről. A Küldetés, a Jövőkép és a Stratégia körüli terminológia tisztázása munkánk egyik fontos eleme. Ezáltal megbizonyosodunk arról, hogy csapata egy közös fogalomtár segítségével gyorsabban, hatékonyan el tudja elérni a kívánt eredményeket!

  • Nincs diplomám Üzleti Menedzsment témában. Hogyan lehetek mégis sikeres az önök módszertanával?

    Az a jó hírünk, hogy kisméretű szervezetekben is sikerrel alkalmaztuk már módszertanunkat. Bármilyen előzetes üzleti menedzsment végzettség nélkül is működtethető, és ami a használatához szükséges, mi megtanítjuk Önnek.

  • Válságban vagyunk, nincs idő a stratégiára!

    Ez gyakori kifogás a stratégiai munkával kapcsolatban. A helyzet az, hogy egy válság idején a stratégia kidolgozása vagy frissítése azért kritikus tennivaló, mert éppen azt biztosítja, hogy a szervezet azonos célokra fókuszáljon. Ezzel a rendelkezésünkre álló pénzt és időt valóban a legfontosabb dolgok elvégzésére fordítjuk majd.

Stratégia blog

A szoba másik vége

A minap egy e-mailt kaptam egy coaching ügyfelemtől, akivel néhány hónapja zártunk le egy coaching együttműködést.  Miután megengedte, hogy név nélkül megosszam a történetét, íme. Többek között ezt írja: “…nem tudom emlékszel-e még arra, mikor azt “játszottuk”, hogy a szoba egyik vége az akkori életem, ahol voltam, a másik pedig az, ahová vágyom, ahová el […]

Read more

Három dolog, ami nélkül nincs siker!

A Vasi Gazdaság nevű online lapban megjelent, ügyvezetőnkkel készült interjú a siker kérdését több aspektusból is körbejárta: “Ki ne szeretne sikeres lenni? Mindenki lehet sikeres?”, “A sikeres embereket általában pénzzel mérik. Van más „mérőszáma” is a sikernek?” Három, egyformán fontos dolgot tehet a sikerért: 1. Tűzzön ki célt! Olyan célt, amely fontos és vonzó is az On számára és […]

Read more

Bátorság vagy figyelmesség?

Mi kell a valódi nyer-nyer egyezséghez? Ügyfelemmel arról beszélgettünk a minap: mi akadályozza őt abban, hogy nyer-nyerben gondolkodjon, hogy valódi nyer-nyer egyezségeket kössön. Mi a nyer-nyer gondolkodás lényege? Nyer-nyerben egyaránt figyelek arra, hogy az együttműködés számomra és a másik számára is előnyös legyen, sőt, aktívan törekszem arra, hogy a neki is meglegyen a nyeresége. Hosszú távú és kölcsönösen előnyös együttműködés leginkább nyer-nyer […]

Read more

Ingyenes konzultáció

Örömmel megismernénk vállalkozása kihívásait