Üzleti stratégia, Vállalati stratégia és tervezés
Stratégia és végrehajtás
A mindennapi üzletmenet nem egyenlő a stratégia végrehajtásával
Az onTarget Stratégiai Piramis módszertana a vállalati stratégia sikeres megalkotását és annak végrehajtását mozdítja elő. Összhangba hozza a kívánt célokat azzal, hogy ezeket milyen eszközökkel, tevékenységekkel éri majd el a szervezet.
Ügyfeleink újra és újra megerősítik: stratégiai módszertanunk működik és megteremti a kollégák elköteleződését!
- VÉGREHAJTÁS
- MÉRHETŐ CÉLOK
- JÖVŐKÉP (3-5 ÉVES)
- KÜLDETÉS ÉS ALAPÉRTÉKEK
Miért vagyunk ebben ennyire biztosak?
Mire alapozzuk, hogy a stratégiai programunk eredményre vezet?
Gyakran Ismételt Kérdések a vállalati stratégiáról
-
A napi ügymenetet folytatva nem jönnek áttörést jelentő eredmények. Mit tehetek?
Tervei nem azért nem hoznak eredményeket, mert rosszak. Többnyire azért nem teljesülnek, mert a vezetőket a mindennapi üzleti tevékenység foglalja le. Az operatív üzletvezetés azonban különbözik a stratégia megvalósításától. Segítünk megtapasztalni és létrehozni a kettő közti különbséget!
-
Hogyan érthetné meg a csapatom a stratégiát?
Módszertanunk egy fontos eleme, hogy a csapatát is bevonjuk a stratégia készítési és lebontási folyamatba. Ezzel nem csak a stratégia pontosabb megértését biztosítjuk, hanem azonnali elkötelezettséget is teremtünk.
-
A stratégia mindenkinek mást jelent. Hogyan tehetném egyértelművé?
Egyetértünk Önnel: gyakran félreértések övezik, hogy mi is az a „stratégia”, sokszor még tapasztalt vezetők is máshogy gondolkodnak erről. A Küldetés, a Jövőkép és a Stratégia körüli terminológia tisztázása munkánk egyik fontos eleme. Ezáltal megbizonyosodunk arról, hogy csapata egy közös fogalomtár segítségével gyorsabban, hatékonyan el tudja elérni a kívánt eredményeket!
-
Nincs diplomám Üzleti Menedzsment témában. Hogyan lehetek mégis sikeres az önök módszertanával?
Az a jó hírünk, hogy kisméretű szervezetekben is sikerrel alkalmaztuk már módszertanunkat. Bármilyen előzetes üzleti menedzsment végzettség nélkül is működtethető, és ami a használatához szükséges, mi megtanítjuk Önnek.
-
Válságban vagyunk, nincs idő a stratégiára!
Ez gyakori kifogás a stratégiai munkával kapcsolatban. A helyzet az, hogy egy válság idején a stratégia kidolgozása vagy frissítése azért kritikus tennivaló, mert éppen azt biztosítja, hogy a szervezet azonos célokra fókuszáljon. Ezzel a rendelkezésünkre álló pénzt és időt valóban a legfontosabb dolgok elvégzésére fordítjuk majd.
Stratégia blog
Ingyenes konzultáció
Örömmel megismernénk vállalkozása kihívásait